L'articulu hè statu pigliatu da l'Associazione di l'Industria Tessile Industriale Cinese, è l'autore hè l'Associazione di l'Industria Tessile Industriale Cinese.
In a prima metà di u 2024, a cumplessità è l'incertezza di l'ambiente esternu sò aumentate significativamente, è l'aghjustamenti strutturali naziunali anu cuntinuatu à aggravassi, purtendu novi sfide. Tuttavia, fattori cum'è a liberazione sustenuta di l'effetti di a pulitica macroeconomica, a ripresa di a dumanda esterna è u sviluppu acceleratu di una nova produttività di qualità anu ancu furmatu un novu sustegnu. A dumanda di u mercatu di l'industria tessile industriale cinese s'hè generalmente ripresa. L'impattu di e forti fluttuazioni di a dumanda causate da u COVID-19 hè basicamente diminuitu. U tassu di crescita di u valore aghjuntu industriale di l'industria hè vultatu à u canale ascendente dapoi l'iniziu di u 2023. Tuttavia, l'incertezza di a dumanda in certi campi d'applicazione è diversi rischi potenziali influenzanu u sviluppu attuale di l'industria è l'aspettative per u futuru. Sicondu a ricerca di l'associu, l'indice di prosperità di l'industria tessile industriale cinese in a prima metà di u 2024 hè 67,1, chì hè significativamente più altu ch'è u listessu periodu in u 2023 (51,7).
1. A dumanda è a pruduzzione di u mercatu
Sicondu a ricerca di l'associu nantu à l'imprese membre, a dumanda di u mercatu per l'industria tessile industriale s'hè ripresa significativamente in a prima metà di u 2024, cù indici d'ordini naziunali è stranieri chì anu righjuntu rispettivamente 57,5 è 69,4, una ripresa significativa paragunata à u listessu periodu in u 2023 (37,8 è 46,1). Da una perspettiva settoriale, a dumanda interna di tessili medichi è d'igiene, tessili specializati è prudutti di filu cuntinueghja à riprendesi, mentre chì a dumanda di u mercatu internaziunale di tessili di filtrazione è separazione, tessuti non tessuti è tessili medichi è d'igiene mostra segni chjari di ripresa.
A ripresa di a dumanda di u mercatu hà purtatu à una crescita stabile di a pruduzzione industriale. Sicondu a ricerca di l'associu, u tassu di utilizzazione di a capacità di l'imprese tessili industriali in a prima metà di u 2024 hè di circa 75%, frà i quali u tassu di utilizzazione di a capacità di l'imprese di tessuti non tessuti spunbond è spunlace hè di circa 70%, tramindui megliu cà u listessu periodu in u 2023. Sicondu i dati di l'Uffiziu Naziunale di Statistica, a pruduzzione di tessuti non tessuti da l'imprese sopra à a dimensione designata hè aumentata di 11,4% annantu à l'annu da ghjennaghju à ghjugnu 2024; A pruduzzione di tessuti per tende hè aumentata di 4,6% annantu à l'annu, ma u tassu di crescita hè rallentatu ligeramente.
Data di publicazione: 11 di settembre di u 2024