Alta dumanda di materiali non tessuti spunlace dettagliata in una nova ricerca

Nutizie

Alta dumanda di materiali non tessuti spunlace dettagliata in una nova ricerca

U cunsumu elevatu di salviette disinfettanti per via di COVID-19, è a dumanda senza plastica da parte di i guverni è di i cunsumatori è a crescita di e salviette industriali stanu creendu una forte dumanda di materiali non tessuti spunlace finu à u 2026, secondu una nova ricerca di Smithers. U rapportu di u veteranu autore di Smithers Phil Mango,U futuru di i tessuti non tessuti Spunlace finu à u 2026, vede una crescente dumanda mundiale di tessuti non tessuti sustenibili, di i quali u spunlace hè un cuntributore maiò.
 
L'usu finale u più grande di i tessuti non tessuti spunlace hè di gran lunga e salviette; l'aumentu di e salviette disinfettanti ligatu à a pandemia hà ancu aumentatu questu. In u 2021, e salviette rapprisentanu u 64,7% di tuttu u cunsumu spunlace in tunnellate. Ucunsumu mundialedi tessuti non tessuti spunlace in u 2021 hè di 1,6 milioni di tunnellate o 39,6 miliardi di m2, valutati à 7,8 miliardi di dollari. I tassi di crescita per u 2021-26 sò previsti à 9,1% (tunnellate), 8,1% (m2) è 9,1% ($), secondu u studiu di Smithers. U tipu più cumunu di spunlace hè u spunlace standard card-card, chì in u 2021 rapprisenta circa u 76,0% di tuttu u vulume di spunlace cunsumatu.
 
Spunlace in salviette
I salviettini sò digià u principale usu finale di u spunlace, è u spunlace hè u principale materiale non tissutu utilizatu in i salviettini. A spinta glubale per riduce / eliminà a plastica in i salviettini hà generatu parechje nuove varianti di spunlace da u 2021; questu continuerà à mantene u spunlace u materiale non tissutu dominante per i salviettini finu à u 2026. Da u 2026, i salviettini aumenteranu a so parte di u cunsumu di materiali non tessuti spunlace à u 65,6%.

 

Sustenibilità è prudutti senza plastica
Unu di i mutori più significativi di l'ultima dicada hè a spinta à riduce / eliminà a plastica in e salviette è altri prudutti non tessuti. Mentre a direttiva di l'Unione Europea nantu à i plastichi à usu unicu hè stata u catalizatore, a riduzione di a plastica in i non tessuti hè diventata un mutore mundiale è in particulare per i non tessuti spunlace.
 
I pruduttori di spunlace stanu travagliendu per sviluppà opzioni più sustenibili per rimpiazzà u polipropilene, in particulare u polipropilene spunbond in SP spunlace. Quì, PLA è PHA, ancu s'è tramindui "plastiche" sò in corsu di valutazione. I PHA in particulare, essendu biodegradabili ancu in ambienti marini, puderanu esse utili in u futuru. Pare chì a dumanda glubale di prudutti più sustenibili accelererà finu à u 2026.


Data di publicazione: 26 d'aprile di u 2024