Diversi fattori si combinanu per guidà una rapida espansione in u mercatu globale di spunlace nonwovens. Cundutu da una crescente dumanda di materiali più sustinibili in u zitellu, a cura persunale, è altri panni di cunsumatori; U cunsumu glubale aumenterà da 1,85 milioni di tunnellate in 2023 à 2,79 milioni in 2028.
Questu hè secondu a previsione di dati esclusivi dispunibili per cumprà avà in l'ultimu rapportu di u mercatu di Smithers - U Futuru di Spunlace Nonwovens à 2028. A disinfettazione di salviette, vestiti spunlace è drappi per l'applicazioni mediche eranu tutti vitali in a lotta di u recente Covid-19. U cunsumu hè cresciutu di quasi 0,5 milioni di tunnellate in tuttu u cursu di a pandemia; cù un aumentu currispundente di u valore da $ 7,70 miliardi (2019) à $ 10,35 miliardi (2023) à prezzi constanti.
In tuttu stu periodu, a pruduzzioni di spunlace è a cunversione sò stati designati cum'è industrii essenziali da parechji guverni. E linee di produzzione è di cunversione operavanu à piena capacità in 2020-21, è parechji novi assi sò stati messi in linea rapidamente. U mercatu hè avà sperimentatu un riaggiustamentu cù correzioni in certi prudutti cum'è i salvietti di disinfettazione, digià in corso. In parechji mercati sò stati creati grandi inventarii per via di disrupzioni di trasportu è logistica. À u listessu tempu i pruduttori di spunlace reagiscenu à l'effetti ecunomichi di l'invasione russa di l'Ucraina chì hà purtatu à l'aumentu di i costi di materiale è di produzzione, mentre dannu simultaneamente u putere di compra di u cunsumadore in parechje regioni.
In generale, a dumanda di spunlace mercatu ferma assai pusitiva, però. Smithers prevede chì u valore in u mercatu aumenterà à un tassu di crescita annuale cumpostu (CAGR) di 10,1% per ghjunghje à $ 16,73 miliardi in 2028.
Cù u prucessu di spunlace adattatu soprattuttu à a produzzione di sustrati ligeri - pesi di basa 20 - 100 gsm - i salviette dispunibuli sò l'usu finale principale. In u 2023, questi cuntaranu 64,8% di tuttu u cunsumu spunlace per pesu, seguitu da sustrati di rivestimentu (8,2%), altri dispunibuli (6,1%), igiene (5,4%), è medicale (5,0%).
Cù a sustenibilità centrale per e strategie post-Covid di e marche di cura di a casa è di a persunale, spunlace prufittà da a so capacità di furnisce salviette biodegradabili è lavabili. Questu hè rinforzatu da l'imminenti obiettivi legislativi chì chjamanu a sostituzione di plastica unicu-usu è novi requisiti di etichettatura per i salviette in particulare.
Tempu di post: 19-10-2023