Parechji fattori si combinanu per purtà à una rapida espansione in u mercatu mundiale di i tessuti non tessuti spunlace. Guidatu da a crescente dumanda di materiali più sustenibili in i zitelli, a cura persunale è altre salviette di cunsumu; u cunsumu mundiale aumenterà da 1,85 milioni di tunnellate in u 2023 à 2,79 milioni in u 2028.
Questu hè secondu e previsioni di dati esclusivi dispunibili per cumprà avà in l'ultimu rapportu di u mercatu Smithers - U Futuru di i Non Tessuti Spunlace finu à u 2028. Salviette disinfettanti, camici spunlace è drappi per applicazioni mediche sò stati tutti vitali in a lotta contru à u recente Covid-19. U cunsumu hè aumentatu di quasi 0,5 milioni di tunnellate durante a pandemia; cù un aumentu currispundente di valore da 7,70 miliardi di dollari (2019) à 10,35 miliardi di dollari (2023) à prezzi costanti.
In tuttu stu periodu, a pruduzzione è a trasfurmazione di spunlace sò state designate cum'è industrie essenziali da parechji guverni. E linee di pruduzzione è di trasfurmazione anu operatu à piena capacità in u 2020-21, è parechji novi beni sò stati messi in linea rapidamente. U mercatu hè avà in traccia di riaggiustà si cù currezzioni in certi prudutti cum'è e salviette disinfettanti, digià in corsu. In parechji mercati sò stati creati grandi inventarii per via di l'interruzzione di u trasportu è di a logistica. À u listessu tempu, i pruduttori di spunlace stanu reagendu à l'effetti ecunomichi di l'invasione russa di l'Ucraina chì hà purtatu à aumenti di i costi di i materiali è di a pruduzzione, mentre chì simultaneamente dannighja u putere d'acquistu di i cunsumatori in parechje regioni.
In generale, a dumanda di u mercatu di spunlace ferma assai pusitiva, quantunque. Smithers prevede chì u valore di u mercatu aumenterà à un tassu di crescita annuale cumpostu (CAGR) di 10,1% per ghjunghje à 16,73 miliardi di dollari in u 2028.
Cù u prucessu spunlace particularmente adattatu à a pruduzzione di sustrati leggeri - 20 - 100 gsm di grammatura - e salviette usa e getta sò l'usu finale principale. In u 2023, queste rapprisenteranu u 64,8% di tuttu u cunsumu spunlace in pesu, seguitate da i sustrati di rivestimentu (8,2%), altri materiali usa e getta (6,1%), igiene (5,4%) è medicale (5,0%).
Cù a sustenibilità centrale in e strategie post-Covid di e marche di casa è di cura persunale, spunlace prufitterà di a so capacità di furnisce salviette biodegradabili è lavabili in lavatrice. Questu hè rinfurzatu da obiettivi legislativi imminenti chì richiedenu a sustituzione di plastiche monouso è novi requisiti di etichettatura per e salviette in particulare.
Data di publicazione: 19 d'ottobre di u 2023