Mentre a dumanda di salviette usa e getta cuntinueghja à esse guidata da sforzi di cuntrollu di l'infezioni, bisogni di cunvenienza di i cunsumatori è una proliferazione generale di novi prudutti in a categuria, i pruduttori ditessuti non tessuti spunlacedanu rispostu cù un flussu custante d'investimenti in linea sia in i mercati sviluppati sia in quelli in via di sviluppu. Queste nuove linee ùn solu aumentanu a capacità globale generale di a tecnulugia, ma allargiscenu ancu e scelte di materie prime per i pruduttori chì cercanu suluzioni più sustenibili per i so clienti.
Sicondu unrapportupublicatu pocu fà da Smithers, u mercatu mundiale di i tessuti non tessuti spunlace duveria ghjunghje à 7,8 miliardi di dollari in u 2021, postu chì e nuove linee di pruduzzione di salviette sò aghjunte per risponde à l'aumentu di a dumanda causata da Covid-19.
Siccomu l'aumentu di e preoccupazioni riguardu à u cuntrollu di l'infezioni aiuterà a pruduzzione di spunlace à resiste à qualsiasi recessione, si prevede chì a tecnulugia vedrà un tassu di crescita annuale cumpostu (CAGR) di 9,1% previstu per u 2021-2026. Questu spingerà u valore tutale di u mercatu à più di 12 miliardi di dollari in u 2026, postu chì i pruduttori beneficianu ancu di un usu più largu di u materiale in i substrati di rivestimentu è in l'applicazioni d'igiene.
L'inseme di dati di Smithers mostra chì durante u listessu periodu u tunnellaggiu tutale di tessuti non tessuti spunlace aumenterà da 1,65 milioni di tunnellate (2021) à 2,38 milioni di tunnellate (2026). Mentre chì u vulume di tessuti non tessuti spunlace aumenterà da 39,57 miliardi di metri quadrati (2021) à 62,49 miliardi di metri quadrati (2026) - equivalente à un CAGR di 9,6% - mentre i pruduttori introducenu tessuti non tessuti di pesu di basa più ligeri.
Data di publicazione: 29 di marzu di u 2024
