U futuru di Spunlace Nonwovens

News

U futuru di Spunlace Nonwovens

U cunsumu glubale dinonwovens spunlacecuntinueghja à cresce. L'ultimi dati esclusivi da Smithers - U Futuru di Spunlace Nonwovens à 2028 mostranu chì in u 2023 u cunsumu mundiale ghjunghje à 1,85 milioni di tunnellate, per un valore di $ 10,35 miliardi.

Cum'è cù parechji segmenti non-tessuti, spunlace hà resistutu à qualsiasi tendenza discendente in l'acquisti di i cunsumatori durante l'anni pandemichi. U cunsumu di u voluminu hè aumentatu à + 7.6% di crescita annuale composta (CAGR) dapoi u 2018, mentre chì u valore hè aumentatu à + 8.1% CAGR. Smithers prevede chì a dumanda accelerà più in i prossimi cinque anni, cù un CAGR di + 10,1% chì spinge u valore à $ 16,73 miliardi in 2028. In u stessu periodu, u cunsumu di spunlace nonwovens cresce à 2,79 milioni di tunnellate.

Wipes - Sostenibilità, Prestazione è Cumpetizione

Wipes sò cintrali à u successu cuntinuu di spunlace. In u mercatu cuntimpuraniu questi cuntanu 64,8% di tutte e varianti spunlace prudutte. Spunlace hà da cuntinuà à cresce a so parte in u mercatu generale di asciugamani sia in applicazioni di cunsumatori sia industriali. Per i salviette di u cunsumadore, spunlace pruduce una salvietta cù dolcezza, forza è assorbenza desiderate. Per i salvietti industriali, spunlace combina forza, resistenza à l'abrasione è assorbenza.

Di l 'ottu prucessi spunlace cupertu da u so analisi, Smithers mostra chì u ritmu più veloce di crescita sarà in varianti CP (cardati / wetlaid pulp) è CAC (carted / airlaid pulp / carded). Questu riflette u tremendu putenziale chì anu da pruduce nonwovens senza plastica; simultaneamente evitendu a pressione legislativa nantu à e salviette non-flushable è risponde à a dumanda di i pruprietarii di marca di cura persunale per set di materiale amichevule per u pianeta.

Ci sò sustrati cuncurrenti utilizati in asciugamani, ma questi facenu i so sfidi di u mercatu. I nonwovens Airlaid sò usati in l'America di u Nordu per i panni per i zitelli è i panni industriali secchi; ma a pruduzzione airlaid hè sottumessu à severi limitazioni di capacità è questu hè ancu affruntatu una forte dumanda da applicazioni cuncurrenti in cumpunenti di igiene.

Coform hè ancu usatu in l'America di u Nordu è in l'Asia, ma hè assai dipendente da u polipropilene. A R&D in e custruzzioni di coformi più sustinibili hè una priorità, ancu s'ellu ci sarà parechji anni prima chì una opzione senza plastica hè ancu vicinu à u sviluppu. Double recrepe (DRC) soffre ancu di limitazione di capacità, è hè solu una opzione per asciugamani secchi.

Dentru spunlace l'impetu principalu serà di fà i salviette senza plastica più prezzu, cumpresa l'evoluzione di sustrati flushable megliu disperse. Altre priorità includenu ottene una megliu cumpatibilità cù i quats, impartendu una resistenza più alta à i solventi, è rinfurzà a massa umida è secca.


Tempu di post: 14-mar-2024